Returnare

Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. nr. 34 din 11 iunie 2014  "Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului".
Daca ai primit produsul incomplet sau este neconform, este necesar sa ne semnalezi acest lucru in maxim 48 de ore de la primirea comenzii.
Ne obligam sa va returnam contravaloarea produselor in termen de 30 de zile de la data primirii cererii in scris si a produselor returnate. Cheltuielile privind transportul cad exclusiv in sarcina clientului. Transportul se va efectua folosind aceleasi servicii de transport folosite la livrare.
Returul produselor care se supun legii nr. 34/2014 sunt cele livrare prin curierat rapid. Comenzile care au fost ridicate de la unul din sediile noastre si au putut fi verificate, testate si acceptate personal nu fac obiectul acestei legi.

- Produsul trebuie sa fie in stare noua, fara urme de uzura, zgarieturi, ciobituri, lovituri, sau vicii cauzate de un soc extern.
- Produsul trebuie sa fie in cutia originala, nedeteriorata, impreuna cu toate accesoriile primite, materialele despartitoare, manuale, etc. certificatul de garantie si o copie a facturii. .
- Daca produsul nu ajunge la noi la sediu in decurs de 5 zile de la data inscrierii cererii, aceasta va fi inchisa automat, fiind necesara inscrierea unei noi cereri.
- Produsele achizitionate sub forma de pachete speciale sau care beneficiaza de alte produse cadou nu se pot returna individual ci tot sub forma de pachet sau impreuna cu produsul cadou.
- In cazul in care achizitia generaza un cupon cadou, si acesta a fost folosit, returnarea contravalorii produselor va fi efectuata cu scaderea valorii cuponului.
Returnarea produselor este posibila doar daca sunt respectate conditiile de mai sus. Nerespectarea acestora poate duce la refuzarea cererii sau perceperea unui comision de uzura sau aducere la conformitate, avand o valoare cuprinsa intre 5% si 50% din pretul de achizitie, acest comision va fi comunicat in baza constatarii estetice si tehnice a produsului returnat.

Produsele realizate in baza unei comenzi speciale (dimensiuni atipice, produse realizate la comanda expresa a clientului), acompaniate de un contract Vanzare-Cumparare NU pot fi returnate.
Mobila: Produsele de mobilier la comanda realizate cu dimensiuni atipice sau speciale  in baza unui contract nu poate fii returnata.
Canapele: Canapelele realizate in baza unei comenzi cu dimeniuni sau culori speciale nu pot fi returnate. Clientul isi suma responsabilitatea pentru masuratoarea cailor de acces prin care v-a fi introdusa canapeaua
Saltele si accesorii saltele: Saltelele pot fii returnate daca nu au fost dezambalate din husa de plastic. Daca salteaua a fost dezambalata din husa originala si utilizata, pentru a putea fi inapoiata se achita o taxa suplimentara  deoarece necesita retrimiterea in fabrica pentru schimbarea fetei de acoperire si reambalare. Saltelele realizate pe comenzi speciale nu pot fii returnate deoarece fac obiectul unei comenzi speciale. Accesoriile de pat ce au fost dezambalate si utilizate nu se mai pot returna deoarece nu mai corespund normelor sanitare de igiena.