Termeni si Conditii

Declaratie

Termenii și condițiile de utilizare a site-ului SC EXCLUSIVE LIVING SRL sunt detaliate mai jos și trebuie citite cu atenție. Este posibil ca acești termeni să fie diferiți din când în când și, prin urmare, trebuie să le verificați înainte de a efectua o achiziție nouă.

Rețineți că orice utilizare a acestui site sau achiziție realizată prin intermediul acestui site reprezintă un acord care să respecte termenii și condițiile detaliate mai jos, care trebuie să aibă prioritate față de orice alți termeni și condiții. Orice contracte sau acorduri încheiate între dvs. și noi prin intermediul acestui site Web vor fi guvernate și interpretate în conformitate cu legislația europeană și orice litigii sau proceduri vor face obiectul jurisdicției exclusive a instanțelor din România.

Cumparaturi Online

Ne-am ocupat de prezentarea cât mai exactă a produselor pe site-ul nostru. Imaginile pe care le vedeți depind de capacitatea de afișare și de culorile monitorului. Prin urmare, nu putem garanta că imaginile produsului pe care le vedeți reprezintă o reprezentare exactă a mărfurilor reale. Înainte de a plasa o comandă, ar trebui să citiți următoarele: Comenzi, Informații de livrare și Politica de Retur. Aceste pagini fac parte din acești termeni și condiții și conțin informații importante despre comanda dvs.

Verificări de validare

Toți deținătorii de carduri de credit si de debit sunt supuși verificărilor de validare și autorizării de către emitentul cardului. Dacă emitentul cardului dvs. de plată refuză să ne autorizeze plata, nu vom fi răspunzători pentru nicio întârziere sau anulare a comenzii.

În plus, în scopul prevenirii utilizării frauduloase a cardurilor de credit si de debit, vom verifica validarea numelelor, adreselor și altor informații furnizate în timpul procesului de comandă si în timpul înregistrărilor disponibile. De asemenea, o terță parte poate fi instruită să efectueze aceste verificări. Comandând de pe site-ul comerciantidediamante.com, vă dați consimțământul de a efectua astfel de verificări. Va trebui să vă contactăm prin scrisoare, telefon sau e-mail pentru a verifica detaliile înainte de a putea procesa și expedia comanda dvs. sau s-ar putea să nu putem accepta comanda.

Garantie

Garantia se acorda pentru doi ani calendaristici de la data cumpararii produsului, cu exceptia anumitor produse. Aceste exceptii sunt declarate pe pagina produselor respective.

"Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului. " Art. 4,b Cap. I, ORDONANTA nr.130 din 31 august 2000 privind regimul juridic al contractelor la distanta..

Clientii MobShop.ro pot returna produsele cumparate, in ambalajul original, in termen de 10 zile lucratoare de la primire, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind acelasi serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.

S.C. Exclusive Furniture S.R.L. poate percepe taxe suplimentare pentru returnarea produselor uzate, deteriorare, fara ambalaj etc. pentru readucerea lor la starea initiala, care pot avea o valoare intre 0 si 50% din valoarea initiala a produsului.

S.C. Exclusive Furniture S.R.L. va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 de zile de la data denuntarii in scris a contractului. Suma inapoiata nu include cheltuielile de transport.

Termenii si conditiile prezentate respecta legislatia in vigoare:Legea 365/2002 privind comertul electronic si Legea 51/2003 pentru aprobarea OG 130/2000 referitoare la regimul juridic al contractelor la distanta.

Produsele care urmeaza a fi schimbate/returnate in perioada de garantie se trimit la unul dintre punctele de lucru ale VANZATORULUI, insotite de o copie dupa factura care atesta cumpararea lor. Cheltuielile de transport aferente trimiterii produsului defect vor fi suportate integral de catre CUMPARATOR, urmand ca VANZATORUL sa trimita pe cheltuiala proprie produsul ce va fi primit in schimb dupa constatarea defectului, integritatii sigiliilor, precum si modului de manevrare/montare. Trimiterea produselor defecte se face DUPA ANUNTAREA PREALABILA A UNUI REPREZENTANT AL VANZATORULUI, specificand EXACT care este DEFECTUL CONSTATAT. Defectele VIZIBILE se reclama in momentul efectuarii receptiei. Prin DEFECT VIZIBIL se intelege orice defect care poate fi depistat prin simpla examinare a produsului. Orice reclamatie ulterioara referitoare la acest tip de defecte nu va fi luata in considerare. Receptia se considera ca fiind efectuata in aceeasi zi in care produsul a fost livrat si/sau preluat de catre client sau un reprezentant al acestuia.

VANZATORUL este exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca produsele in cauza au fost manevrate sau depozitate in mod necorespuzator, utilizate in alte scopuri decat cele pentru care au fost fabricate/ vandute, montate gresit, au suferit imersii de lichide, socuri mecanice, termice sau de orice natura sau au intrat in contact cu substante a caror folosire nu este necesara in procesul de inlocuire/montare. VANZATORUL este de asemenea exonerat de obligatia acordarii de garantie in cazul in care se constata ca beneficiarul reparatiei efectuate de CUMPARATOR a utilizat/ manevrat aparatul in mod necorespunzator, indiferent daca VANZATORUL i-a adus sau nu la cunostinta beneficiarului conditiile in care se acorda garantia pentru reparatie. Nerespectarea conditiilor enumerate mai sus duce la pierderea garantiei.

Prelucrarea si procesarea datelor cu caracter personal:

Pentru ca experienta dvs. pe site-ul MobShop.ro sa fie completa si pentru a face posibila expedierea si livrarea comenzilor plasate, trebuie sa fiti de acord ca SC Exclusive Living S.R.L. sa colecteze si sa prelucreze datele inscrise conform cerintelor Legii nr. 677/2001 si ale Legii nr. 506/2004 .

Conform cerintelor Legii nr. 677/2001 pentru protectia persoanelor cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal si libera circulatie a acestor date, modificata si completata si ale Legii nr. 506/2004 privind prelucrarea datelor cu caracter personal si protectia vietii private în sectorul comunicatiilor electronice Exclusive Living are obligatia de a administra în conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizati despre dumneavoastra, un membru al familiei dumneavoastra ori o alta persoana. Scopul colectarii datelor este de a trimite corespondenta, de a onora comenzile si de a realiza statistici proprii. 

Sunteti obligat(a) sa furnizati datele, acestea fiind necesare onorarii comenzii. Refuzul dvs. determina imposibilitatea plasarii pe acest site a comenzii dvs. si prelucrarii ei.

Informatiile înregistrate sunt destinate utilizarii de catre operator si sunt comunicate numai urmatorilor destinatari: Serviciul Comercial si Serviciul Marketing - Baze de Date din cadrul firmei Exclusive Living.
Conform Legii nr. 677/2001, beneficiati de dreptul de acces, de interventie asupra datelor, dreptul de a nu fi supus unei decizii individuale si dreptul de a va adresa justitiei. Totodata, aveti dreptul sa va opuneti prelucrarii datelor personale care va privesc si sa solicitati stergerea datelor*.

Erori

Pentru a oferi cea mai bună selecție posibilă de diamante, baza noastră de date este actualizată frecvent. În timpul procesului de actualizare se adaugă și se elimină diamante, ocazional se întâlnesc probleme legate de integritatea datelor care duc la informații inexacte, deoarece se referă la disponibilitatea prețurilor și / sau a pietrelor. Ne rezervăm dreptul de a corecta orice informații inexacte care pot apărea și, la discreția noastră, vă va anula comanda sau vă vom oferi o opțiune pentru a selecta un diamant de valoare egală sau mai mare.

Politica de Retur

Aceasta politica de retur este valabila doar pentru produsele achizitionate prin intermediul site-ului nostru. SC EXCLUSIVE LIVING SRL va oferi o rambursare sau un schimb integral dacă primiți un produs defect sau sunteți nemulțumiti de un element primit în următoarele condiții:

Dacă vreun element din comanda dvs. se dovedește a fi defect, vă rugăm să returnați articolele la SC EXCLUSIVE LIVING SRL cu o copie a notei de livrare, sunați echipa de experți pentru clienții SC EXCLUSIVE LIVING SRL pentru a obține un număr de returnări și, de asemenea, indicați dacă doriți doriți să primiți o rambursare sau un schimb.

Promisiunea noastră de a înlocui elementul sau de a restitui banii nu se aplică defectelor sau daunelor cauzate de accident, neglijență sau utilizare incorectă.

Dacă vă răzgândiți, puteți returna orice produs către SC EXCLUSIVE LIVING SRL, nedeschis și în stare perfectă, în termen de 15 de zile de la primirea livrării:

Pentru comenzile online, o rambursare poate fi solicitată în termen de 15 de zile.

O schimbare poate fi solicitată doar în cazul achizițiilor efectuate în showroom-urile noastre în termen de 15 zile de la cumpărare.

Contactați echipa de relatii cu clientii SC EXCLUSIVE LIVING SRL pentru a obține un număr de returnări, includeți motivul pentru care produsul a fost returnat și indicați dacă doriți să primiți o rambursare (exclusiv taxa inițială de livrare) sau un schimb.

Cu excepția mărfurilor defecte sau necorespunzătoare, în cazul în care drepturile dvs. legale nu sunt afectate, mărfurile personalizate efectuate conform specificațiilor clientului nu pot fi returnate.

Pentru mai multe detalii privind returnarea achiziției către un magazin SC EXCLUSIVE LIVING SRL, vă rugăm să consultați verso-ul notei de livrare. În toate cazurile, trebuie să obțineți un număr de returnări prin contactarea echipei de experți pentru clienți SC EXCLUSIVE LIVING SRL. Acest lucru ne va asigura că putem urmări in detaliu procesul de returnare.

Mobila: Produsele de mobilier la comanda realizate cu dimensiuni atipice sau speciale  in baza unui contract nu poate fii returnata.
Canapele: Canapelele realizate in baza unei comenzi cu dimeniuni sau culori speciale nu pot fi returnate. Clientul isi suma responsabilitatea pentru masuratoarea cailor de acces prin care v-a fi introdusa canapeaua
Saltele si accesorii saltele: Saltelele pot fii returnate daca nu au fost dezambalate din husa de plastic. Daca salteaua a fost dezambalata din husa originala si utilizata, pentru a putea fi inapoiata se achita o taxa suplimentara  deoarece necesita retrimiterea in fabrica pentru schimbarea fetei de acoperire si reambalare. Saltelele realizate pe comenzi speciale nu pot fii returnate deoarece fac obiectul unei comenzi speciale. Accesoriile de pat ce au fost dezambalate si utilizate nu se mai pot returna deoarece nu mai corespund normelor sanitare de igiena.

Anularea comenzii

Pentru a anula o comandă, trimiteți-ne un e-mail la office@mobilicasa.ro în termen de 48 de ore, iar echipa noastră va anula și va restitui metoda originală de plată pentru dvs. Rețineți că nu putem anula comenzi care includ produse personalizate sau modificate, deoarece acestea sunt deja procesate. În cazul în care nu putem livra comanda în termenele standard de livrare, aveți dreptul să anulați comanda fără penalități. În cazul în care anulați comanda, vă vom restitui prețul pe care l-ați plătit pentru bunuri. Acesta nu va include taxa de livrare dacă ați anulat comanda după expedierea produselor, indiferent daca ati optat pentru livrarea expres. Aveți datoria de a lua la cunostinta si de a vea grija rezonabilă a bunurilor, ceea ce înseamnă că bunurile trebuie să fie neutilizate. 

Adresa de livrare

Toate livrările vor fi efectuate la adresa dvs. specificată în comandă. Putem, la discreția și pe cheltuiala noastră, să livrăm separat părți din comandă. Dacă nu vă putem livra produsele la adresa pe care ați specificat-o din orice motiv, vă vom anunța și vom stoca produsele. Dacă doriți să vă redirecționăm produsele, va trebui să ne autorizați să vă debităm cartea de credit / debit pentru o astfel de re-livrare. Dacă nu putem sa va contactam în termen de 28 de zile, vom anula comanda și vom rambursa plata către dvs., mai puțin costurile de livrare pe care le-am efectuat deja.

O semnătură va fi necesară pentru a primi comanda și veți fi responsabil de produsele primite, imediat ce acestea sunt livrate. Proprietatea produselor va trece la dvs. după ce am primit plata în întregime.

Dacă decideți să trimiteți comanda dvs. la o altă adresă decât cea proprie, va fi totuși necesară o semnătură, iar condițiile generale de livrare vor rămâne neschimbate.

Drepturi de autor si continutul site-ului

SC EXCLUSIVE LIVING SRL și filialele sale sunt proprietarii drepturilor de autor ale acestui site și toate materialele de pe acest site, inclusiv conținut, design, text, grafică și fotografii.

Puteți descărca și imprima conținut de pe acest site în scopuri legate de mass-media sau numai pentru uz personal. Acest lucru este condiționat de faptul că materialul este reprodus cu exactitate și nu este utilizat într-o manieră derogatorie sau într-un context înșelător. În cazul în care acest material este reprodus, publicat, difuzat sau emis altfel altora, sursa și drepturile de autor trebuiesc recunoscute. Permisiunea de a reproduce comunicatele de presă ale societății SC EXCLUSIVE LIVING SRL nu se extinde asupra oricărui material de pe acest site care este identificat ca fiind "drepturile de autor ale unui terț". Niciun drept, titlu sau interes pentru orice material descărcat sau software nu va fi transferat prin descărcarea respectivă. Este posibil să nu faceți nicio altă utilizare a materialelor de pe acest site (inclusiv reproducerea, publicarea, modificarea, distribuirea, difuzarea sau orice altă exploatare, cu excepția celor de mai sus) fără permisiunea noastră scrisă.